Štatistický úrad SR uskutočňuje od roku 2009 v dvojročných intervaloch prieskumy spokojnosti zákazníkov so svojimi produktmi a službami.
Cieľom prieskumov je zistiť spokojnosť zákazníkov s produktmi a službami Štatistického úradu SR, získať informácie o používateľoch, ich záujme a názore na poskytovanie a kvalitu štatistických produktov a služieb. Získané skutočnosti sú cenným zdrojom pre smerovanie ďalších aktivít Štatistického úradu SR. Prinášame výsledky prieskumov spokojnosti realizovaných v roku 2020 a 2022.
Prieskum spokojnosti používateľov štatistiky s produktmi a službami ŠÚ SR v roku 2022
Dotazník spokojnosti zákazníka s produktmi a službami ŠÚ SR, 2022 (pdf - 245 kB)
Vyhodnotenie prieskumu spokojnosti zákazníkov s produktmi a službami ŠÚ SR, 2022 (pdf - 340 kB)
Premietnutie relevantných požiadaviek respondentov z prieskumu spokojnosti do plánov činnosti ŠÚ SR na rok 2023 (pdf - 142 kB)
Prieskum spokojnosti používateľov štatistiky s produktmi a službami ŠÚ SR v roku 2020
Dotazník spokojnosti zákazníka s produktmi a službami ŠÚ SR, 2020 (pdf - 245 kB)
Vyhodnotenie prieskumu spokojnosti zákazníkov s produktmi a službami ŠÚ SR, 2020 (pdf - 340 kB)
Premietnutie relevantných požiadaviek respondentov z prieskumu spokojnosti do plánov činnosti ŠÚ SR na rok 2021 (pdf - 134 kB)
Prieskum spokojnosti s internetovou stránkou ŠÚ SR v roku 2020
V roku 2020 sa uskutočnil prvý online prieskum spokojnosti zákazníkov s internetovou stránkou Štatistického úradu SR. Prieskum bol realizovaný prostredníctvom dotazníka umiestneného na domovskej stránke Štatistického úradu SR.
Cieľom prieskumu bolo zistiť spokojnosť používateľov s internetovou stránkou štatistického úradu a na základe získaných výsledkov identifikovať oblasti - produkty a služby, v ktorých je potrebné zlepšenie.
Dotazník spokojnosti zákazníka s internetovou stránkou ŠÚ SR, 2020 (pdf - 208 kB)
Vyhodnotenie online prieskumu spokojnosti zákazníkov s internetovou stránkou ŠÚ SR, 2020 (pdf - 320 kB)